1. Jestliže FLEX nastoupí do útoku na místě DP, nejedná se v jeho případě o střídání (pro FLEX), ale změna musí být nahlášena rozhodčímu.
2. Nanesení prášku (rezin) na míč nebo do rukavice a poté vložení míče do rukavice je povoleno.
3. Nadhazovací vzdálenost se měří od přední hrany nadhazovací mety po střed domácí mety.
4. Žádný běžec nemůže být odvolán z mety proto, aby šel na pálku ve správném pořadí.
5. Správně odpálený míč, který zasáhne nadhazovací metu, od níž se odrazí přímo do zámezí
poté, co projde polařem stojícím u třetí mety, který se ho ale nedotkne, se považuje za dobrý
odpal.
6. Pálkař B1 odpálí míč směrem na nadhazovače. Míč dopadne před nadhazovačem na zem a
vlivem zpětné rotace zasáhne v poli (fair territory) odhozenou masku polaře F2, od které se
následně odrazí do zámezí (foul territory), kde jej sebere polař F2. Rozhodčí vyhlásí dobrý
odpal.
7. Všechny mety obsazeny, bez autů. Pálkaři je vyhlášen čtvrtý špatný nadhoz. Běžec R3, který postupuje ze třetí mety na domácí, si sundá helmu a to před tím než dosáhne mety domácí. Rozhodčí vyhlásí R3 aut.
8. Při hře s dvojitou první metou se nepoužije následující pravidlo:
9. Pálkař odpálí jednometový odpal, na který běžec R1 z druhé mety skóruje, nešlápne však na třetí metu. Co je správná hra na výzvu při mrtvém míči:
10. Běžec R1 je na první metě, žádný aut. Při pokusu R1 ukrást metu brání hlavní rozhodčí neúmyslně polaři F2 při přihrávce na druhou metu. Rozhodčí: